یادداشت

معرفـی شـرکت گـروه بــازرگـانـی فـاخــر

شهرام عظیمی، مدیرعامل شرکت گروه بازرگانی فاخر

مقدمه

گروه بازرگانی فاخر با یاری خداوند مهربان در راستای رسالت و چشم‌اندازی که دارد با تکیه بر دانش اعضاء و متخصصان، مشتری‌مداری و تفکر و تعهد را سرلوحه کار خود قرارداده است تا با رشد و پیشرفت دانش و تجربه بیش از یک دهه فعالیت و با ایجاد محیطی آرام و مشارکت‌پذیر در درون سازمان جهت رضایت فعالان بازرگانی و توسعه کسب و کار گام مهمی بردارد.

سعی کرده‌ایم در این مجموعه قدم به قدم کنار شما عزیزان باشیم و سلامت درون سازمانی را به همراه داشتـه باشیم و از پشتیبانی و حمایت قابل اعتماد یاران فاخر که با ارزشترین هستید، دریغ نکنیم.

استراتژی‌های توسعه‌محور موجب خواهد شد تا در زمان کم مسیرهای طولانی را طی کنیم و با طراحی چارت سازمانی و اخذ مجوزهای قانونی از نهادهای ذیصلاح در مسیر موفقیت گام برداریم.

تلاش بی‌وقفه برای ایجـاد انگیزه و رفاه کادر اجرائی و دستیـابی به توانمنـدی‌های مالـی منـاسب بـرای توسعـه فعـالیت‌هـای مـورد نظر و همچنین ایجاد روابط صـادقانه با کلیه ذینفعان، استفاده از کارشناسان خبره و دارای علـم و تجـربه در صنـایع و همچنیـن توجـه بـه مسائـل اجتمـاعی از اهـداف مجمـوعـه بوده است.

 صدای سما

تاریخچه

گروه بازرگانی فاخر، رسالت بزرگ خـود را در سال 1385 به عنـوان مرکز تخصصـی صنعت پوشاک از جمله طـراحی، دوخـت و برگزاری مراسم‌های تخصصی و مدیریتی در استان تهران آغاز نموده است.

این مجموعه در آبان ماه سال 1403 با هدف توسعه کلیه خدمات بازرگانی و با ورود جناب اقای مهندس احمد مولائی در سـازمان ثبت اسناد رسمی کشور با عنوان “ گروه تولید و توسعه بازرگانی گنجینه فاخر” با شماره ثبت 640939 و شناسه ملی 14013902540 ثبت گردید و بزودی نام این مجموعه به «هلدینگ بین‌المللی فاخر» با ورود به فضای بین‌الملل تغییر خـواهد یافت. ضمنـاً نام تجـاری این مجـمـوعـه FAKHER COMMERCIAL GROUP می باشد.

مدیریت شـامل تصمیم‌گیـری در مـورد نحوه تخصیـص منـابع، توسعـه استراتـژی‌ها برای دستیـابی بـه اهـداف و نـظارت بـر پیشـرفت مـجمـوعه است؛ مـدیریـت خـوب می‌تـوانـد مـنـجـر بـه افـزایـش بـهـره وری، بـهبـود کیفیت، خدمـات بهتـر به مشتـریان و افزایش سود شود.

اهداف و چشم انداز

– توسعه و گسترش طرح های کوچک و بزرگ، در سطح ملی و بین المللی

– ارتقاء موقعیت تجاری اعضاء در بازارهای داخلی و بین المللی

– توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی

بخش‌های مختلف انجمـن از طریق هم‌افزایی و تجمیع سرمایه و امکانات مالی و اقتصادی، فنی، مدیریتی، نیروی انسانی و دانش آن‌ها

– کمک به توسعه بخش خصوصی در اقتصاد ملی با تکیـه برظرفیت‌های بالقوه ایـن بخش تا جایی که قـابلیت رقـابت در برابر اقتصاد دولتی و شبه دولتی را پیدا کرده و مقدمات کوچک‌سازی دولت را فراهم آورد

– هدایت سرمایه‌های ملی و خصوصی به سمت سازندگی، تولید و توسعه اقتصادی کشور

– تبدیل شدن به یکی از معتبرترین مجموعه‌های اقتـصـادی در سطـوح داخـلـی و بیـن المللـی

– فـراهـم آوردن امـکان دستـیـابـی اعضـاء و شرکت‌های زیرمجموعه و استارتـاپ‌ها به بهترین فرصت‌های رشـد و ترقی در بـازارهای داخلی و بین المللی

 صدای سما

معرفی برند شرام

گروه بازرگانی فاخر تحت نام شرام «SHERAM» تولید کننده انواع پوشاک کلاسیک و صنعتی ، آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی در داخل و خارج از ایران اعلام می‌دارد.

برند پوشاک شرام در سال 1390 توسط آقای شهرام عظیمی با امکانات و سرمایه اندکی بنیانگذاری شد و هم اکنون یکی از برندهای با کیفیت در طراحی و تولید پوشاک در ایران است که انواع پوشاک مردانه و صنعتی را تهیه و تولید می‌کند.

امید است با بذل توجه شما همراهان عزیز، این برند را به جایگاه اصلی‌اش در صنعت پوشاک ایران برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا